• HOME
  • EDUCAȚIE
    • Istoric
    • Misiune
    • Echipa managerială
    • Resurse umane
    • Perfecționare cadre didactice
    • Performanță
    • ORAR
    • AEL
    • Oferta educațională
    • ScoalaOnline
  • EXAMENE
    • Bacalaureat
    • Evaluare națională EN VIII
    • Evaluare națională EN VI
    • Admitere liceu
    • Atestat
    • Admitere clasa a V-a
  • EVENIMENTE
  • DOCUMENTE
    • MANAGERIALE 2022- 2023
    • ELEVI 2022- 2023
    • TRANSFER ELEVI
    • LEGISLAȚIE
    • LEGISLAȚIE CEAC
  • PROIECTE
  • PUBLICAȚII
    • CreativLTNI
    • ȘTIINȚE ALE NATURII
  • CONCURSURI
  • OLIMPIADE
    • Matematică 2022
    • Istorie >
      • Istorie 2023
      • Istorie 2022
    • Filosofie 2022
    • Știintele Pământului >
      • 2022
      • 2020
    • Limba latină 2020
  • CONTACT

Liceul Teoretic Nicolae Iorga Braila


Picture
Picture
Picture

​PROIECT
Erasmus+, Acţiunea Cheie 1: Mobilitatea persoanelor în scopul învățării, cu nr.de referință: 2022-1-RO01-KA121-SCH-000106851, proiect finanțat de Uniunea Europeană prin programul
Erasmus+ 2023-2027


Rezultatele selectiei pentru acreditarea instituţiei noastre au fost publicate pe site-ul AN: https://www.erasmusplus.ro/library/Scolar/2023/Rezultate%20selectie/Rezultate%20KA120%20SCH_2022.pdf
În baza contractului de finanțare cu nr: 832 /17.02.2023, încheiat între LICEUL TEORETIC „NICOLAE IORGA” BRĀILA şi  ANPCDEFP, a cărui  perioadă  de valabilitate este: 01.02.2023 -31.12.2027. 
Acreditarea a fost obținută ca urmare a candidaturii depuse de  Liceul Teoretic  „Nicolae Iorga” , Brăila la termenul limită de 19.10.2022, în cadrul Apelului European pentru proiecte de Acreditare Erasmus.
Liceul Teoretic  „Nicolae Iorga”, Brăila s-a angajat astfel să implementeze activități finanțate de Programul Erasmus+ în conformitate cu Standardele de Calitate Erasmus, disponibile la:
https://erasmus-plus.ec.europa.eu/sites/default/files/2021-09/erasmus-quality- standards-mobility-nov-2020_en.pdf



OBIECTIVELE SPECIFICE ALE PROIECTULUI:

Obiectiv specific (O.S.1) ​

Îmbunătățirea competențelor CLIL, digitale și de comunicare în limbi străine pentru cel puțin 6 profesori anual, în perioada 2023-2027, în vederea promovării unor servicii educaționale de calitate orientate pe nevoile elevilor și ale unei școli incluzive ;
​

Obiectiv specific 2(O.S.2)

Îmbunătățirea competențelor cheie europene (sociale, digitale, de comunicare în limbi străine, de sensibilizare și exprimare culturală) pentru cel puțin 8 elevi (16-18 ani) anual, în perioada 2023-2027;

Obiectiv specific 3(O.S.3)

Integrarea practicilor ecologice în activităţile şcolii şi în cele extracurriculare.

ANUNȚ
ÎN ATENȚIA CADRELOR DIDACTICE DE LA LICEUL TEORETIC  „NICOLAE IORGA” BRĀILA
CONȚINUTUL DOSARULUI  DE CANDIDATURĂ

Pentru a participa la procedura de selecție a grupului țintă a acestui proiect, profesorul va întocmi și depune, la secretariatul unităţii, un dosar cu următoarele documente:
1. Cerere de înscriere în grupul țintă al proiectului – Anexa 1.a;
2. Profesorul face parte din personalul didactic titular /detaşat al Liceului Teoretic "Nicolae Iorga", Brăila – criteriu dovedit printr-o adeverință emisă de școală  (Anexa 2.a);


3. CV Europass;

4. Scrisoare de intenție, în care să se specifice modul în care activitatea de formare corespunde
propriilor nevoi de formare și nevoilor școlii, conform obiectivelor din Planul Erasmus;


5. Disponibilitatea cadrului didactic de a participa la activitățile proiectului – criteriu dovedit
prin Declarația de disponibilitate și angajament (Anexa 1.b);


6. Cunoașterea unei limbi străine (engleză sau franceză – cel puțin nivel A2 cf. CECRL) –criteriu dovedit prin Diplome/Certificate lingvistice sau printr-o Declarație pe propria răspundere;

*Interviul în limba engleză/franceză se va susține de către toți candidații selectați în cazul în care ultimii candidați admiși întrunesc același punctaj, iar numărul lor depășește numărul beneficiarilor stipulat în proiect.

7. Cadrul didactic prezintă acordul GDPR cu privire la prelucrarea datelor personale în cadrul proiectului – criteriu dovedit prin Consimțământ pentru prelucrarea datelor cu caracter personal – persoane fizice majore (Anexa 1. c);

Picture
PROCEDURA DE SELECȚIE A PARTICIPANȚILOR ÎN CADRUL PROIECTULUI ERASMUS+ 2022-1-RO01-KA121-SCH-106851

Descărcare anexe
Grilă evaluare CV
Grilă evaluare scrisoare de intenție
Decizie - comisie de evaluare
Rezultate selecție echipă de implementare

ACTIVITĂȚI PREVĂZUTE PENTRU ANUL I DE PROIECT
01.06.2023 - 31.08.2024

Obiectivul anului I:
  • Îmbunătățirea competențelor CLIL, digitale și de comunicare în limbi străine pentru 6 profesori, în vederea promovării unor servicii educaționale de calitate orientate pe nevoile elevilor și ale unei școli incluzive.
 
  1. Cursuri structurate  CLIL pentru 2 profesori de LIMBA ENGLEZĀ;
  2. Curs de formare pentru 1 profesor de LIMBA FRANCEZĀ ;
  3. Curs de limba franceză, nivel debutant, pentru un profesor de altă specializare;
  4. Misiuni de observaţie /job shadowing pentru doi profesori de limba franceză
  5. 1 profesor însoţitor al unui grup de 8 elevi la Liceul François 1-er, Fontainebleau, Paris, Franţa, în perioada 29.04-3.05.2024. Elevii vor participa la activităţi extracurriculare şi de învăţare la Liceul François 1-er, Fontainebleau, Paris, cu TEMA: «Similitudini şi diferenţe în predarea limbilor străine în cele 2 sisteme de învăţământ ».
 
1. Tiltlul cursului: “CREATIVE STRATEGIES FOR LANGUAGE TEACHERS: MAKE IT EASY, MAKE IT REAL!”
Perioada: 25-30 Septembrie 2023, Florenta, Italia.
Furnizor curs: Teacher Academy
https://www.teacheracademy.eu/course/creativity-in-language-teaching/     
 Descrierea cursului:
Cursul oferă participanților cunoștințele necesare pentru a integra în mod corespunzător diverse instrumente educaționale care să susțină stilul de învățare al fiecărui elev, stimulând astfel motivația acestora, aplicând Teoria Inteligenței Multiple. În plus, cursul se va concentra atât pe instrumente tradiționale și digitale care ajută la dezvoltarea abilităților lingvistice ale eleviilor, prin povestire, muzică, cinema şi artă.                                                                                                                                                Profesorii vor experimenta cele mai actuale teorii  din Lingvistică și Psiholingvistică aplicate predării limbii engleze, dobândind experiență practică în cele mai bune hack-uri pentru a obține implicarea elevilor. În plus, vor putea să integreze o varietate de strategii bazate pe cercetare în planurile lor de lecție și să mențină un mediu de învățare eficient la de limbă engleză.
Descriere curs în  limba engleză:
This course will provide participants with the necessary knowledge to properly integrate various educational tools to support each student’s learning style, thus fostering their motivation, applying the Multiple Intelligence Theory.Moreover, the course will focus on both traditional and digital tools that help to develop students’ language skills through story-telling, music, cinema, arts, and creativity.
Besides, participants will learn about some of the most relevant current theories in Linguistics and Psycholinguistics applied to language teaching and language learning, gaining practical experience in the best hacks to achieve student engagement.

2. Cursuri structurate de LIMBA FRANCEZĀ pentru 1 profesor/formator: Furnizor: CUEF Centrul Universitar de Studii Franceze (Centre universitaire d'études françaises)  Locaţie: Grenoble, Franţahttps://cuef.univ-grenoble-alpes.fr/menu-principal/formations-de-formateurs-/universite-d-ete/formation-de-perfectionnement     
Titlu : « Formation de perfectionnement à l'enseignement du FLE » - curs destinat profesorilor şi formatorilor de limba franceză
Perioada: 8-12/07/2024                   
Descriere : Cette formation est destinée aux professeurs de Français Langue Étrangère qui souhaitent approfondir ou découvrir un domaine de la didactique du FLE, renouveler leurs pratiques pédagogiques et actualiser leur connaissance de la culture française contemporaine./ Cursul vizează  aprofundarea cunoştinţelor  în domeniul didacticii  F.L.E. şi  reactualizarea celor de cultură franceză contemporană.

3. Curs intensiv de limbă franceză, nivel debutant. Perioada: 8-12/07/2024, furnizor CUEF Grenoble. Descriere curs :
Obiectiv: Corriger et améliorer la prise de parole (A1 à B2)/ Ameliorarea competenţelor de P.O. şi C.O. în limba franceză ;

4. Misiuni de observaţie pentru doi profesori de limba franceză Locație: Liceul François 1-er, Fontainebleau, Paris, Franţa
Perioada : 29.04-3.05.2024
Profesorii vor participa la ore de limba franceză în cadrul şcolii:  https://lyceefrancois1.net/
​
Picture
ACTIVITĂȚI PREVĂZUTE PENTRU ANUL I AL PROIECTULUI ERASMUS+ 2022-1-RO01-KA121-SCH-106851


Copyright © 2010 |  Liceul Teoretic "Nicolae Iorga" . Toate drepturile rezervate.

Powered by Create your own unique website with customizable templates.