PROIECT
Erasmus+, Acţiunea Cheie 1: Mobilitatea persoanelor în scopul învățării,
cu număr de referință al acreditării: 2022-1-RO01-KA120-SCH-106851,
număr de proiect: 2023-1-RO01-KA121-SCH-139451 proiect finanțat de Uniunea Europeană prin programul
Erasmus+ 2023-2027
Mobilităţi ale personalului din domeniul Educaţie Şcolară” cu nr. de ref: 2023-1-RO01-KA121-SCH-139451
MOBILITATEA DIN NISA, FRANŢA, din perioada 11-15.03.2024
În cadrul Liceului “Guillaume Apollinaire” din Nisa, 12 elevi ai Colegiului Naţional “N. Iorga” din clasele IX -XI, au participat la ore de limbi străine, geografie, istorie, fizică, chimie, matematică, în grupe de câte 2 elevi, respectând programul stability împreună cu conducerea şcolii partenere, în perioada anterioară mobilităţii, în cadrul videoconferinţelor.
Activitătile şi atelierele de lucru au fost interactive, au fost privilegiate conversatia, jocul de rol, în vederea reutilizării structurilor gramaticale în conversaţia de zi cu zi si a introducerii în cultura franceză, tradiţii si obiceiuri. Alte ateliere au avut ca tema dezvoltarea competenţelor interculturale ale elevilor , încurajarea diversitătii şi a incluziunii sau folosirea povestirii, “ storytelling” în activitățile zilnice.
Temele lecţiilor:
1. Limba franceză: “Le subjonctif présent”, “Les temps verbaux” “Grammaire française” et “Conversation”, Commenter un texte littéraire”.
2. Limba engleză: “There are many sides to a story”, “The American Press” “The importance of politeness”;
3. Geografie-historie “Un espace avec des contraintes”. Des enjeux multiples; “Le tourisme -ressources paysagères” “Vivre ensemble” La France au service de l'unité italienne( 1859-1860)
4. Matematică: “La fonction valeur absolue” “Définition du produit scalaire” “exercices avec des vecteurs ».
5. Economie et sciences sociales – “Comment mesurer la délinquance?” “Microchips”.
6. Ştiinţe: “The dynamics of the backs”
7. Geopolitica:”Climate change”. “Types of democracies”” Classification of democracies by continent”
8. Chimie: Exercitii cu formule chimice;
9. Management: “Les grandes marques du monde”;
10. Arte: “Rolul B.D. si tehnici” “Peindre en choisissant l’image d’une coquille”;
11. Grammaire : « Les pronoms relatifs », « le futur proche et le passé récent”;
12. Rezolvarea unor ,,Jocuri de căutare/ Jeux de piste” in cartierul Vieux Nice; rezolvarea unui rebus, prin identificarea unor locații din Vieux Centre;
13. Géopolitique: ,,La démocratie";
14. Litterature française: ,,Commenter un texte";
15. Jeux:,, Le Loup-Garou";
16. Management: ,,La compagne Apple et Walt Disney"
17. Physique-Chimie: ,,Réactions chimiques".
Activitătile şi atelierele de lucru au fost interactive, au fost privilegiate conversatia, jocul de rol, în vederea reutilizării structurilor gramaticale în conversaţia de zi cu zi si a introducerii în cultura franceză, tradiţii si obiceiuri. Alte ateliere au avut ca tema dezvoltarea competenţelor interculturale ale elevilor , încurajarea diversitătii şi a incluziunii sau folosirea povestirii, “ storytelling” în activitățile zilnice.
Temele lecţiilor:
1. Limba franceză: “Le subjonctif présent”, “Les temps verbaux” “Grammaire française” et “Conversation”, Commenter un texte littéraire”.
2. Limba engleză: “There are many sides to a story”, “The American Press” “The importance of politeness”;
3. Geografie-historie “Un espace avec des contraintes”. Des enjeux multiples; “Le tourisme -ressources paysagères” “Vivre ensemble” La France au service de l'unité italienne( 1859-1860)
4. Matematică: “La fonction valeur absolue” “Définition du produit scalaire” “exercices avec des vecteurs ».
5. Economie et sciences sociales – “Comment mesurer la délinquance?” “Microchips”.
6. Ştiinţe: “The dynamics of the backs”
7. Geopolitica:”Climate change”. “Types of democracies”” Classification of democracies by continent”
8. Chimie: Exercitii cu formule chimice;
9. Management: “Les grandes marques du monde”;
10. Arte: “Rolul B.D. si tehnici” “Peindre en choisissant l’image d’une coquille”;
11. Grammaire : « Les pronoms relatifs », « le futur proche et le passé récent”;
12. Rezolvarea unor ,,Jocuri de căutare/ Jeux de piste” in cartierul Vieux Nice; rezolvarea unui rebus, prin identificarea unor locații din Vieux Centre;
13. Géopolitique: ,,La démocratie";
14. Litterature française: ,,Commenter un texte";
15. Jeux:,, Le Loup-Garou";
16. Management: ,,La compagne Apple et Walt Disney"
17. Physique-Chimie: ,,Réactions chimiques".
Copyright © 2010 | Colegiul Național "Nicolae Iorga" . Toate drepturile rezervate.