PROIECT
Erasmus+, Acţiunea Cheie 1: Mobilitatea persoanelor în scopul învățării,
cu număr de referință al acreditării: 2022-1-RO01-KA120-SCH-106851,
număr de proiect: 2023-1-RO01-KA121-SCH-139451 proiect finanțat de Uniunea Europeană prin programul
Erasmus+ 2023-2027
Rezultatele selectiei pentru acreditarea instituţiei noastre au fost publicate pe site-ul AN: https://www.erasmusplus.ro/library/Scolar/2023/Rezultate%20selectie/Rezultate%20KA120%20SCH_2022.pdf
În baza contractului de finanțare cu nr: 832 /17.02.2023, încheiat între LICEUL TEORETIC „NICOLAE IORGA” BRĀILA şi ANPCDEFP, a cărui perioadă de valabilitate este: 01.02.2023 -31.12.2027.
Acreditarea a fost obținută ca urmare a candidaturii depuse de Liceul Teoretic „Nicolae Iorga” , Brăila la termenul limită de 19.10.2022, în cadrul Apelului European pentru proiecte de Acreditare Erasmus.
Liceul Teoretic „Nicolae Iorga”, Brăila s-a angajat astfel să implementeze activități finanțate de Programul Erasmus+ în conformitate cu Standardele de Calitate Erasmus, disponibile la:
https://erasmus-plus.ec.europa.eu/sites/default/files/2021-09/erasmus-quality- standards-mobility-nov-2020_en.pdf
În baza contractului de finanțare cu nr: 832 /17.02.2023, încheiat între LICEUL TEORETIC „NICOLAE IORGA” BRĀILA şi ANPCDEFP, a cărui perioadă de valabilitate este: 01.02.2023 -31.12.2027.
Acreditarea a fost obținută ca urmare a candidaturii depuse de Liceul Teoretic „Nicolae Iorga” , Brăila la termenul limită de 19.10.2022, în cadrul Apelului European pentru proiecte de Acreditare Erasmus.
Liceul Teoretic „Nicolae Iorga”, Brăila s-a angajat astfel să implementeze activități finanțate de Programul Erasmus+ în conformitate cu Standardele de Calitate Erasmus, disponibile la:
https://erasmus-plus.ec.europa.eu/sites/default/files/2021-09/erasmus-quality- standards-mobility-nov-2020_en.pdf
La data de 30.06.2023, au fost publicate pe site-ul ANPCDEFP rezultatele selecției proiectelor
Erasmus + de mobilitate în domeniul Educaţie şcolară, Proiecte cu Acreditare.
Liceul Teoretic “Nicolae Iorga”, Brăila
începe derularea proiectului cu nr: 2023-1-RO01-KA121-SCH-139451, cu un buget aprobat de 29.660 EUR. Profesorii, cadrele didactice auxiliare şi elevii vor participa la cursuri de formare şi stagii de observaţie în şcoli similare acreditate Erasmus+ din Franţa, Belgia, Spania şi Italia, vor experimenta noi posibilităţi de învăţare, cu scopul dezvoltării competenţelor CLIL şi a integrării practicilor ecologice în activităţile extracurriculare.
https://www.erasmusplus.ro/library/Scolar/2023/Rezultate%20selectie/Rezultate%20site%20KA121_SCH.pdf
Erasmus + de mobilitate în domeniul Educaţie şcolară, Proiecte cu Acreditare.
Liceul Teoretic “Nicolae Iorga”, Brăila
începe derularea proiectului cu nr: 2023-1-RO01-KA121-SCH-139451, cu un buget aprobat de 29.660 EUR. Profesorii, cadrele didactice auxiliare şi elevii vor participa la cursuri de formare şi stagii de observaţie în şcoli similare acreditate Erasmus+ din Franţa, Belgia, Spania şi Italia, vor experimenta noi posibilităţi de învăţare, cu scopul dezvoltării competenţelor CLIL şi a integrării practicilor ecologice în activităţile extracurriculare.
https://www.erasmusplus.ro/library/Scolar/2023/Rezultate%20selectie/Rezultate%20site%20KA121_SCH.pdf
OBIECTIVELE SPECIFICE ALE PROIECTULUI:
Obiectiv specific 1 (O.S.1) Îmbunătățirea competențelor CLIL, digitale și de comunicare în limbi străine pentru cel puțin 6 profesori anual, în perioada 2023-2027, în vederea promovării unor servicii educaționale de calitate orientate pe nevoile elevilor și ale unei școli incluzive ;
|
Obiectiv specific 2(O.S.2)Îmbunătățirea competențelor cheie europene (sociale, digitale, de comunicare în limbi străine, de sensibilizare și exprimare culturală) pentru cel puțin 8 elevi (16-18 ani) anual, în perioada 2023-2027;
|
Obiectiv specific 3(O.S.3)Integrarea practicilor ecologice în activităţile şcolii şi în cele extracurriculare.
|
ANUNȚ
ÎN ATENȚIA CADRELOR DIDACTICE DE LA LICEUL TEORETIC „NICOLAE IORGA” BRĀILA
CONȚINUTUL DOSARULUI DE CANDIDATURĂ
Pentru a participa la procedura de selecție a grupului țintă a acestui proiect, profesorul va întocmi și depune, la secretariatul unităţii, un dosar cu următoarele documente:
1. Cerere de înscriere în grupul țintă al proiectului – Anexa 1.a;
2. Profesorul face parte din personalul didactic titular /detaşat al Liceului Teoretic "Nicolae Iorga", Brăila – criteriu dovedit printr-o adeverință emisă de școală (Anexa 2.a);
3. CV Europass;
4. Scrisoare de intenție, în care să se specifice modul în care activitatea de formare corespunde
propriilor nevoi de formare și nevoilor școlii, conform obiectivelor din Planul Erasmus;
5. Disponibilitatea cadrului didactic de a participa la activitățile proiectului – criteriu dovedit
prin Declarația de disponibilitate și angajament (Anexa 1.b);
6. Cunoașterea unei limbi străine (engleză sau franceză – cel puțin nivel A2 cf. CECRL) –criteriu dovedit prin Diplome/Certificate lingvistice sau printr-o Declarație pe propria răspundere;
*Interviul în limba engleză/franceză se va susține de către toți candidații selectați în cazul în care ultimii candidați admiși întrunesc același punctaj, iar numărul lor depășește numărul beneficiarilor stipulat în proiect.
7. Cadrul didactic prezintă acordul GDPR cu privire la prelucrarea datelor personale în cadrul proiectului – criteriu dovedit prin Consimțământ pentru prelucrarea datelor cu caracter personal – persoane fizice majore (Anexa 1. c);
1. Cerere de înscriere în grupul țintă al proiectului – Anexa 1.a;
2. Profesorul face parte din personalul didactic titular /detaşat al Liceului Teoretic "Nicolae Iorga", Brăila – criteriu dovedit printr-o adeverință emisă de școală (Anexa 2.a);
3. CV Europass;
4. Scrisoare de intenție, în care să se specifice modul în care activitatea de formare corespunde
propriilor nevoi de formare și nevoilor școlii, conform obiectivelor din Planul Erasmus;
5. Disponibilitatea cadrului didactic de a participa la activitățile proiectului – criteriu dovedit
prin Declarația de disponibilitate și angajament (Anexa 1.b);
6. Cunoașterea unei limbi străine (engleză sau franceză – cel puțin nivel A2 cf. CECRL) –criteriu dovedit prin Diplome/Certificate lingvistice sau printr-o Declarație pe propria răspundere;
*Interviul în limba engleză/franceză se va susține de către toți candidații selectați în cazul în care ultimii candidați admiși întrunesc același punctaj, iar numărul lor depășește numărul beneficiarilor stipulat în proiect.
7. Cadrul didactic prezintă acordul GDPR cu privire la prelucrarea datelor personale în cadrul proiectului – criteriu dovedit prin Consimțământ pentru prelucrarea datelor cu caracter personal – persoane fizice majore (Anexa 1. c);
ACTIVITĂȚI PREVĂZUTE PENTRU ANUL I DE PROIECT
01.06.2023 - 31.08.2024
Obiectivul anului I:
1. Tiltlul cursului: “CREATIVE STRATEGIES FOR LANGUAGE TEACHERS: MAKE IT EASY, MAKE IT REAL!”
Perioada: 25-30 Septembrie 2023, Florenta, Italia.
Furnizor curs: Teacher Academy
https://www.teacheracademy.eu/course/creativity-in-language-teaching/
Descrierea cursului:
Cursul oferă participanților cunoștințele necesare pentru a integra în mod corespunzător diverse instrumente educaționale care să susțină stilul de învățare al fiecărui elev, stimulând astfel motivația acestora, aplicând Teoria Inteligenței Multiple. În plus, cursul se va concentra atât pe instrumente tradiționale și digitale care ajută la dezvoltarea abilităților lingvistice ale elevilor, prin povestire, muzică, cinema şi artă.
Profesorii vor experimenta cele mai actuale teorii din Lingvistică și Psiholingvistică aplicate predării limbii engleze, dobândind experiență practică în cele mai bune hack-uri pentru a obține implicarea elevilor. În plus, vor putea să integreze o varietate de strategii bazate pe cercetare în planurile lor de lecție și să mențină un mediu de învățare eficient la de limbă engleză.
Descriere curs în limba engleză:
This course will provide participants with the necessary knowledge to properly integrate various educational tools to support each student’s learning style, thus fostering their motivation, applying the Multiple Intelligence Theory.Moreover, the course will focus on both traditional and digital tools that help to develop students’ language skills through story-telling, music, cinema, arts, and creativity.
Besides, participants will learn about some of the most relevant current theories in Linguistics and Psycholinguistics applied to language teaching and language learning, gaining practical experience in the best hacks to achieve student engagement.
2. Cursuri structurate de LIMBA FRANCEZĀ pentru 1 profesor/formator: Furnizor: CUEF Centrul Universitar de Studii Franceze (Centre universitaire d'études françaises) Locaţie: Grenoble, Franţahttps://cuef.univ-grenoble-alpes.fr/menu-principal/formations-de-formateurs-/universite-d-ete/formation-de-perfectionnement
Titlu : « Formation de perfectionnement à l'enseignement du FLE » - curs destinat profesorilor şi formatorilor de limba franceză
Perioada: 8-12/07/2024
Descriere : Cette formation est destinée aux professeurs de Français Langue Étrangère qui souhaitent approfondir ou découvrir un domaine de la didactique du FLE, renouveler leurs pratiques pédagogiques et actualiser leur connaissance de la culture française contemporaine./ Cursul vizează aprofundarea cunoştinţelor în domeniul didacticii F.L.E. şi reactualizarea celor de cultură franceză contemporană.
3. Curs intensiv de limbă franceză, nivel debutant. Perioada: 8-12/07/2024, furnizor CUEF Grenoble. Descriere curs :
Obiectiv: Corriger et améliorer la prise de parole (A1 à B2)/ Ameliorarea competenţelor de P.O. şi C.O. în limba franceză ;
4. Misiuni de observaţie pentru doi profesori de limba franceză Locație: Liceul François 1-er, Fontainebleau, Paris, Franţa
Perioada : 29.04-3.05.2024
Profesorii vor participa la ore de limba franceză în cadrul şcolii: https://lyceefrancois1.net/
- Îmbunătățirea competențelor CLIL, digitale și de comunicare în limbi străine pentru 6 profesori, în vederea promovării unor servicii educaționale de calitate orientate pe nevoile elevilor și ale unei școli incluzive.
- Cursuri structurate CLIL pentru 2 profesori de LIMBA ENGLEZĀ;
- Curs de formare pentru 1 profesor de LIMBA FRANCEZĀ ;
- Curs de limba franceză, nivel debutant, pentru un profesor de altă specializare;
- Misiuni de observaţie /job shadowing pentru doi profesori de limba franceză
- 1 profesor însoţitor al unui grup de 8 elevi la Liceul François 1-er, Fontainebleau, Paris, Franţa, în perioada 29.04-3.05.2024. Elevii vor participa la activităţi extracurriculare şi de învăţare la Liceul François 1-er, Fontainebleau, Paris, cu TEMA: «Similitudini şi diferenţe în predarea limbilor străine în cele 2 sisteme de învăţământ ».
1. Tiltlul cursului: “CREATIVE STRATEGIES FOR LANGUAGE TEACHERS: MAKE IT EASY, MAKE IT REAL!”
Perioada: 25-30 Septembrie 2023, Florenta, Italia.
Furnizor curs: Teacher Academy
https://www.teacheracademy.eu/course/creativity-in-language-teaching/
Descrierea cursului:
Cursul oferă participanților cunoștințele necesare pentru a integra în mod corespunzător diverse instrumente educaționale care să susțină stilul de învățare al fiecărui elev, stimulând astfel motivația acestora, aplicând Teoria Inteligenței Multiple. În plus, cursul se va concentra atât pe instrumente tradiționale și digitale care ajută la dezvoltarea abilităților lingvistice ale elevilor, prin povestire, muzică, cinema şi artă.
Profesorii vor experimenta cele mai actuale teorii din Lingvistică și Psiholingvistică aplicate predării limbii engleze, dobândind experiență practică în cele mai bune hack-uri pentru a obține implicarea elevilor. În plus, vor putea să integreze o varietate de strategii bazate pe cercetare în planurile lor de lecție și să mențină un mediu de învățare eficient la de limbă engleză.
Descriere curs în limba engleză:
This course will provide participants with the necessary knowledge to properly integrate various educational tools to support each student’s learning style, thus fostering their motivation, applying the Multiple Intelligence Theory.Moreover, the course will focus on both traditional and digital tools that help to develop students’ language skills through story-telling, music, cinema, arts, and creativity.
Besides, participants will learn about some of the most relevant current theories in Linguistics and Psycholinguistics applied to language teaching and language learning, gaining practical experience in the best hacks to achieve student engagement.
2. Cursuri structurate de LIMBA FRANCEZĀ pentru 1 profesor/formator: Furnizor: CUEF Centrul Universitar de Studii Franceze (Centre universitaire d'études françaises) Locaţie: Grenoble, Franţahttps://cuef.univ-grenoble-alpes.fr/menu-principal/formations-de-formateurs-/universite-d-ete/formation-de-perfectionnement
Titlu : « Formation de perfectionnement à l'enseignement du FLE » - curs destinat profesorilor şi formatorilor de limba franceză
Perioada: 8-12/07/2024
Descriere : Cette formation est destinée aux professeurs de Français Langue Étrangère qui souhaitent approfondir ou découvrir un domaine de la didactique du FLE, renouveler leurs pratiques pédagogiques et actualiser leur connaissance de la culture française contemporaine./ Cursul vizează aprofundarea cunoştinţelor în domeniul didacticii F.L.E. şi reactualizarea celor de cultură franceză contemporană.
3. Curs intensiv de limbă franceză, nivel debutant. Perioada: 8-12/07/2024, furnizor CUEF Grenoble. Descriere curs :
Obiectiv: Corriger et améliorer la prise de parole (A1 à B2)/ Ameliorarea competenţelor de P.O. şi C.O. în limba franceză ;
4. Misiuni de observaţie pentru doi profesori de limba franceză Locație: Liceul François 1-er, Fontainebleau, Paris, Franţa
Perioada : 29.04-3.05.2024
Profesorii vor participa la ore de limba franceză în cadrul şcolii: https://lyceefrancois1.net/
SPRIJIN LINGVISTIC ONLINE (OLS)
Suportul Lingvistic Online este valabil pentru participanții din următoarele domenii:
Erasmus+ KA131: Mobilități pentru Învățământul Superior
Erasmus+ KA171: Mobilități din fonduri externe UE pentru Învățământul Superior
Erasmus+ KA121 and KA122: Proiectele de mobilitate pe termen scurt și din cadrul Acreditărilor, din domeniile: VET, Educație Școlară și Educația Adulților
Corpul European de Solidaritate ESC51: Proiecte de voluntariat și de solidaritate trans-naționale, Echipe de voluntariat în domenii cu prioritate ridicată (Proiecte centralizate).
Suportul lingvistic online (OLS) a fost conceput pentru a ajuta participanții din Erasmus+ și Corpul European de Solidaritate să își îmbunătățească cunoștințele despre limbile în care vor lucra, studia sau vor face voluntariat în străinătate, astfel încât să poată profita la maximum de această experiență. OLS face ca sprijinul lingvistic să fie accesibil într-un mod flexibil și ușor și contribuie la un obiectiv specific al Programului Erasmus+, acela de a promova învățărea limbilor străine și a diversității lingvistice. Începând cu 1 iulie 2022, Comisia Europeană a pus în aplicare un nou serviciu de asistență lingvistică online pentru o gamă mai largă de participanți. Acesta va oferi treptat servicii de învățare a limbilor străine, în toate cele 29 de limbi oficiale ale statelor membre ale UE și ale țărilor asociate programelor Erasmus+ și Corpului European de Solidaritate (ESC).
Linkul de acces: https://academy.europa.eu/courses/welcome-to-the-eu-academy/view/
Conținutul public OLS
Suportul lingvistic online este împărțit în două zone distincte, ambele găzduite pe EU Academy, platforma pentru managementul învățării a Comisiei Europene. Zona cu acces liber care oferă un conținut de bază pentru învățarea limbilor străine, disponibil din fostul OLS. De asemenea, va prezenta treptat videoclipuri de prezentare și de testare a limbilor, precum și câteva aspecte elementare ale învățării limbilor. Domeniul de bază, inclusiv testul de plasament, care ghidează participanții asupra modului în care și-ar putea îmbunătăți în continuare abilitățile lingvistice.
Participanți eligibili pentru zonă publică a OLS:
OLS va fi disponibil pentru participanții din toate sectoarele de educație, formare și tineret în programele Erasmus+ și Corpul European de Solidaritate, și anume:
• Studenți, proaspăt absolvenți și personal din învățământul superior
• Cursanți și personalul din educația și formarea profesională
• Elevi și personalul din învățământul școlar
• Cursanți și personalul din educația adulților
Toți participanții din tipurile de activități menționate mai sus sunt eligibili pentru OLS, inclusiv cei implicați în activități de mobilitate internațională (NOU!). Participanții pot alege liber limbile pe care doresc să le studieze și pentru care doresc să își evalueze nivelul, fără nicio restricție privind numărul de cursuri și de limbi. Toate funcțiile sunt disponibile de îndată ce participanții se conectează la OLS și oricând pe parcursul itinerariului lor de învățare a limbilor străine. Este sarcina beneficiarilor să încurajeze participanții să învețe activ limbi străine pentru pregătirea și/sau în timpul mobilității lor, pentru a profita la maximum de experiența Erasmus+ în străinătate. De asemenea, beneficiarii trebuie să încurajeze participanții să îsi facă o autoevaluare a nivelul lingvistic, pentru a beneficia de un parcurs de învățare individualizat și personalizat. Rezultatele evaluării lingvistice OLS nu ar trebui să împiedice participanții să participe la activitate.
Participanții la activități eligibile pentru OLS care au nevoie de sprijin lingvistic în alte limbi sau pentru niveluri care nu sunt disponibile în OLS pot fi sprijiniți prin alte mijloace: din capitolul bugetar „sprijin organizațional” alocat instituțiilor de învățământ superior sau prin „sprijin lingvistic” în domeniile în care această categorie de buget este disponibilă conform Ghidului programului.
Caracteristicile învățării de limbi străine asistată și combinată: formatorii/profesorii de limbi străine vor putea să-și asiste cursanții pe parcursul învățării limbilor, utilizând OLS în câte limbi doresc. Un kit de învățare combinată va fi, de asemenea, disponibil pentru a ghida formatorii/profesorii cu privire la modul de utilizare a OLS într-un format de învățare mixtă. Tablourile de bord separate vor permite formatorilor/profesorilor să urmărească progresul cursanților lor pe EU Academy.
Acces si roluri : Instrucțiunile privind utilizarea platformei OLS de către toți actorii implicați sunt detaliate în ghidurile de utilizare pentru beneficiari, disponibile pe EU Academy.
Beneficiarul se asigură că accesul acordat este distribuit și utilizat corespunzător pe perioada proiectului.
Monitorizare și raportare: Beneficiarii sunt responsabili pentru monitorizarea și asigurarea utilizării integrale a acceselor OLS de către participanți. Beneficiarii raportează evaluarea folosită și cursul de limbă în rapoartele lor către Agenția Națională. Procesul pas cu pas : Accesul în OLS pentru cursanți (profil, evaluare și cursuri) va rămâne valabil atâta timp cât utilizatorul este activ, de la prima conectare la platformă. Accesul la platformă se pierde după 3 ani de inactivitate. Reguli generale: Evaluările OLS și sprijinul pentru învățarea limbilor vor fi disponibile pentru următoarele limbi: bulgară, cehă, daneză, germană, greacă, engleză, spaniolă, estonă, finlandeză, franceză, irlandeză, croată, maghiară, italiană, lituaniană, letonă, malteză, olandeză, poloneză, portugheză, română, slovacă, slovenă, suedeză și islandeză, macedoneană, norvegiană, sârbă, turcă.
https://www.erasmusplus.ro/online-linguistic-support
Erasmus+ KA131: Mobilități pentru Învățământul Superior
Erasmus+ KA171: Mobilități din fonduri externe UE pentru Învățământul Superior
Erasmus+ KA121 and KA122: Proiectele de mobilitate pe termen scurt și din cadrul Acreditărilor, din domeniile: VET, Educație Școlară și Educația Adulților
Corpul European de Solidaritate ESC51: Proiecte de voluntariat și de solidaritate trans-naționale, Echipe de voluntariat în domenii cu prioritate ridicată (Proiecte centralizate).
Suportul lingvistic online (OLS) a fost conceput pentru a ajuta participanții din Erasmus+ și Corpul European de Solidaritate să își îmbunătățească cunoștințele despre limbile în care vor lucra, studia sau vor face voluntariat în străinătate, astfel încât să poată profita la maximum de această experiență. OLS face ca sprijinul lingvistic să fie accesibil într-un mod flexibil și ușor și contribuie la un obiectiv specific al Programului Erasmus+, acela de a promova învățărea limbilor străine și a diversității lingvistice. Începând cu 1 iulie 2022, Comisia Europeană a pus în aplicare un nou serviciu de asistență lingvistică online pentru o gamă mai largă de participanți. Acesta va oferi treptat servicii de învățare a limbilor străine, în toate cele 29 de limbi oficiale ale statelor membre ale UE și ale țărilor asociate programelor Erasmus+ și Corpului European de Solidaritate (ESC).
Linkul de acces: https://academy.europa.eu/courses/welcome-to-the-eu-academy/view/
Conținutul public OLS
Suportul lingvistic online este împărțit în două zone distincte, ambele găzduite pe EU Academy, platforma pentru managementul învățării a Comisiei Europene. Zona cu acces liber care oferă un conținut de bază pentru învățarea limbilor străine, disponibil din fostul OLS. De asemenea, va prezenta treptat videoclipuri de prezentare și de testare a limbilor, precum și câteva aspecte elementare ale învățării limbilor. Domeniul de bază, inclusiv testul de plasament, care ghidează participanții asupra modului în care și-ar putea îmbunătăți în continuare abilitățile lingvistice.
Participanți eligibili pentru zonă publică a OLS:
OLS va fi disponibil pentru participanții din toate sectoarele de educație, formare și tineret în programele Erasmus+ și Corpul European de Solidaritate, și anume:
• Studenți, proaspăt absolvenți și personal din învățământul superior
• Cursanți și personalul din educația și formarea profesională
• Elevi și personalul din învățământul școlar
• Cursanți și personalul din educația adulților
Toți participanții din tipurile de activități menționate mai sus sunt eligibili pentru OLS, inclusiv cei implicați în activități de mobilitate internațională (NOU!). Participanții pot alege liber limbile pe care doresc să le studieze și pentru care doresc să își evalueze nivelul, fără nicio restricție privind numărul de cursuri și de limbi. Toate funcțiile sunt disponibile de îndată ce participanții se conectează la OLS și oricând pe parcursul itinerariului lor de învățare a limbilor străine. Este sarcina beneficiarilor să încurajeze participanții să învețe activ limbi străine pentru pregătirea și/sau în timpul mobilității lor, pentru a profita la maximum de experiența Erasmus+ în străinătate. De asemenea, beneficiarii trebuie să încurajeze participanții să îsi facă o autoevaluare a nivelul lingvistic, pentru a beneficia de un parcurs de învățare individualizat și personalizat. Rezultatele evaluării lingvistice OLS nu ar trebui să împiedice participanții să participe la activitate.
Participanții la activități eligibile pentru OLS care au nevoie de sprijin lingvistic în alte limbi sau pentru niveluri care nu sunt disponibile în OLS pot fi sprijiniți prin alte mijloace: din capitolul bugetar „sprijin organizațional” alocat instituțiilor de învățământ superior sau prin „sprijin lingvistic” în domeniile în care această categorie de buget este disponibilă conform Ghidului programului.
Caracteristicile învățării de limbi străine asistată și combinată: formatorii/profesorii de limbi străine vor putea să-și asiste cursanții pe parcursul învățării limbilor, utilizând OLS în câte limbi doresc. Un kit de învățare combinată va fi, de asemenea, disponibil pentru a ghida formatorii/profesorii cu privire la modul de utilizare a OLS într-un format de învățare mixtă. Tablourile de bord separate vor permite formatorilor/profesorilor să urmărească progresul cursanților lor pe EU Academy.
Acces si roluri : Instrucțiunile privind utilizarea platformei OLS de către toți actorii implicați sunt detaliate în ghidurile de utilizare pentru beneficiari, disponibile pe EU Academy.
Beneficiarul se asigură că accesul acordat este distribuit și utilizat corespunzător pe perioada proiectului.
Monitorizare și raportare: Beneficiarii sunt responsabili pentru monitorizarea și asigurarea utilizării integrale a acceselor OLS de către participanți. Beneficiarii raportează evaluarea folosită și cursul de limbă în rapoartele lor către Agenția Națională. Procesul pas cu pas : Accesul în OLS pentru cursanți (profil, evaluare și cursuri) va rămâne valabil atâta timp cât utilizatorul este activ, de la prima conectare la platformă. Accesul la platformă se pierde după 3 ani de inactivitate. Reguli generale: Evaluările OLS și sprijinul pentru învățarea limbilor vor fi disponibile pentru următoarele limbi: bulgară, cehă, daneză, germană, greacă, engleză, spaniolă, estonă, finlandeză, franceză, irlandeză, croată, maghiară, italiană, lituaniană, letonă, malteză, olandeză, poloneză, portugheză, română, slovacă, slovenă, suedeză și islandeză, macedoneană, norvegiană, sârbă, turcă.
https://www.erasmusplus.ro/online-linguistic-support
Copyright © 2010 | Colegiul Național "Nicolae Iorga" . Toate drepturile rezervate.